30 Mart 2012 Cuma

Hastalık

Hayatı sorgulamak adına bir kaç cümle yazmak isterdim fakat sorgulamak için fazla bir zamanım kalmadı.
Her şey çok güzel giderken bir hastalık hasıl oldu. Ne olduğunu doktorlar daha bilmiyorlar ama şuana kadar insan vücudunda görülmemiş bir şeymiş sanırım. E bana da bu yakışırdı zaten :)
Kariyer aşk evlilik falan derken biran da her şeyi unutuverdim. Önümdeki duvar biranda burnumun dibinde bitiverdi. Şimdilerde hiç bir şey düşünmüyorum, düşünemiyorum. Elim ayağım çekildi her şeyden.
Gördün mü hayat dedikleri bu işte. Neyin ne zaman nereden geleceğini bilemiyorsun.
Evrene iyi dileklerimi sunuyorum ve isteklerimi dileklerimi meleklerime iletiyorum. Her şeyin en güzeli benimle olsun. Umarım kötü bir şey çıkmazda eskisi gibi güle oynaya geçer hayatım. Gelişmeleri yine buradan sizlere yazacağım.

Yazımın ana fikri şu; Minare dikine dünya si....

Sevgi ve Muhabbetle. 

0 yorum:

Yorum Gönder