13 Ekim 2012 Cumartesi

Hayatta...

Hayatta tutunamadığın dalı keseceksin diye bir laf attım ortaya ne olduğunu bilmeden sarf ettiğim bu cümle bence hayatım boyunca kurduğum en güzel cümlelerden biri oldu. Öğütleri sevmem yada özlü sözleri ama bazı sözlerim bana bir ders niteliğinde olabiliyor. Hayatı kendimiz şekillendiriyorsak eğer istediğimiz gibi bir hayat tarzıysa bizimkisi o zaman her şey bize göre olmak zorunda  değil mi? İstediğimiz insanlar istemediğimiz insanlar istediğimiz giyim tarzı istediğimiz müzik çeşitleri, kısacası ne istersek o aslında. Eee buna göre tutamadığımız dalı tutabileceğimiz şekilde kesersek ulaşmamız veya tutmamız daha kolay olur. Bazı zamanlarda bunu yapmak iyi oluyor. Bazı insanları hayatınızdan çıkarmak yada yen bir şeyler eklemek size daha fazla yaşam gücü katmıyor mu? Bana çok şey katıyor aslında bu yüzden yeni insanlar katmak veya diğerlerini hayatımdan çıkarmak revizyona girmek güzel oluyor. Yaşadığım yer itibariyle insanların çok fazla kaynaşamıyor olması beni de etkiliyor. Bir birlerine yaklaşmaktan içlerini dökmekten tanışmaktan ziyade kaçarak uzaklaşmaktan kendi kurdukları dünyalarından başka dünyalara gitmek istemiyorlar.Ön yargılar var mesela. Görünüşe göre saç şekline göre konuşma şekline göre tercih ettiği cinsiyete göre. Ya-kın-la-şa-mı-yo-ruz ki izin vermiyoruz. Evcilleştirmiyoruz bir birimizi. Aslında o kadar çok hikaye var ki.
Nicedir dinlemez görmez duymaz olduğumuz içindir bu bölünme uzaklaşma ve ötecileşme.

Sevgi ve Muhabbetle.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Orhan Bey Merhabalar, yazımı okuyup yorum yaptığınız için teşekkür ederim.

      Sil