10 Şubat 2012 Cuma

Heyecanlıyım seni gördüğüm için değil :)

Bugün havanın kötü olması beni bağlamıyor. Nedendir bilinmez içimde bir heyecan var. Ben de anlamadım hani olur ya bazen böyle. Hani birilerini beklersin gelmesi için dakikaları sayarsın öyle işte. Sonra hafta sonu geldi belki ondandır diyeceğim ama bir planımda yok. Belki fotoğraf çekmeye giderim bir yerlere. Saçma sapan bir dünya fotoğraf çekerim. Sonra da gider mekanıma bir bira içerim. Hoş sohbet falan. Belki daha büyük bir balığın peşindeyim de haberim yoktur :) Hayat ne çıkaracak bakalım sabırla bekliyoruz. Çaresizlik üzerine bir yazı yazıyorum yakın zamanda yayınlarım. Bir arkadaşım var aslında bana göre arkadaştan da öte ya neyse..
Bu kızın garip bi durumu var. Şimdi biriyle beraber ama eski sevgilisi de bir den çıka gelmiş kalbine. Aralarında karar vermek güç. Fakat eleme yapması içinde birine güvenmesi lazım. Bence ikisini de boş vermeli. Neden mi üç aşağı beş yukarı erkekler de kadınlar gibi hemen hemen bir birinin kopyası :) Çok fazla bir beklenti içine girmeden birini seçeceksin. Zaten aşk dediğin şeyin peşinden koşa koşa, düşe düşe yara bere içinde kalmışsın. Her eski sevgilinin ardından bir kabuk değiştirmiş derin. Artık o kadar hassas olmuş ki dokunsalar acıyor. Bir de işin bu tarafından bakmak lazım. Hepsinin... boş ver kendine değer ver kızım. Kendin için yaşa biraz. He yalnız mı kaldın sıkıldın mı yalnızlıktan o başka. Arkadaşla sevgiliyi ayıran tek şey sekstir. Gerisi aynıdır.Bir süre sonra o da sıradan olduğunda yavaş yavaş tükeniyorsunuz. Sonra tartışmalar kavgalar derken bi bakıyorsun seni seven adam gitmiş yerine bir öküz gelmiş :) Erkekler içinde o seni seven kız gider yerine acayip özgür hisseden bir kız gelir :) Önce seni sen yapan özellikleri severler sonra da onlardan sıkılıp seni değiştirmeye çalışırlar. Hepsi için demiyorum da genellikle böyle oluyor. Her iki taraf içinde geçerlidir. Evlenmeye niyetin varsa bence çok fazla flört dönemi geçirme.

Evlen... Ama tanımak ne olacak? Tanımadan evlenilir mi? gibi saçma sapan sorularla kendinizi meşgul etmeyin bence. Bu soruların bir cevabı yok. Çünkü her sene bambaşka bir insan oluyorsun. Tanıyamıyorsun. Bir çok insan şu soruyu sormuştur "bunu bana nasıl yapar. O öyle biri değildi." Evet değildi ama değişti işte. Evlendikten sonra tanımak daha önemli çünkü rahatsınız be kardeşim. Evlendin işte gösterin bakalım yüzlerinizi. Gerçek olun. Öyle sırılsıklam aşk cümleleri kurmayın. Vıcık Vıcık :)
Flört dönemin de çiçek ve gıda isimleriyle başlıyor fakat evlendiğiniz de bu böyle olmayabiliyor :) Balım, tatlım, bebeğim, papatyam....vb. Hayatım deniyor. Hayatım demek ben hayatımı si*tir ettim benim hayatım sensin demek. Öyle değil canım o kadar kolay değil bu işler. Sallamayın. Hayatınız yerine koyduğunuz kişi hayatınızın içine edebiliyor. Ayrıca bu insanda bir yük haline geliyor omuzların da bir ağırlık gibi. O benim hayatımsa bende onun şeyi olurum neyi olurum bi düşüneyim :)

Biraz gerçek olalım mı? İnsanın değeri kadar değer verelim mi. Nedensiz olsun mu bazı şeyler. Yani neden yaptığınızı bilmediğiniz neden bu duyguları hissettiğinizi bulamadığınız zamanlar. Gerçekten saygı duyalım mı bazı değerlere. Göstermelik değil. Sen adam gibi adam ol o da hanımefendi gibi olsun bir sorun çıkmaz gibi geliyor. Ben bekliyorum. Yoruldum çünkü çok. Valla uğraşamıyorum. Bu yüzden bekliyorum okul çıkışında velimi beklediğim gibi. Alsın götürsün beni :) Hepinize iyi hafta sonraları diliyorum. Havalar soğuk üşütmeyin :)

Ahada size süper ötesi bi şarkı ama öyle böyle değil dadından yinmez hadi bakalım açın sesini :))



Sevgi ve Muhabbetle.
Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder