27 Şubat 2012 Pazartesi

Nefes bile almadan...

Ben ne yanlış yapmışım arkadaş. Geçmişimle yüzleş yüzleş bitmiyor. Herkes bir şeyleri eksik yada yanlış yaptığımı düşünüyor. Gerçekten de böyle midir ya? Acaba bir yerde yanlış yaptıkta bizim mi haberimiz yoktu. O an ne yapıyorduk acaba da aklımız başımızda değildi. Salakmışım o zamanlar ne gönül verdim el alemin kızına. Neden yapmamışım onları? Niye gitmemişim? Nedenler ve niçinler ahlar ve vahlar. Şimdi daha akıllıyım aynı hataları yapmıyorum. Kimseye gönül vermiyorum. Kimse için kılımı kıpırdatmıyorum. 
Üzülmüyorum da bu duruma. Daha mı akıllıyım yoksa bu yaptığımda bir hata mı? Bunun kararını kim verecek? 
Herkes kendince yorumluyor. Bir Allah'ın kulu da çıkıp demiyor ki bu işin kuralları var, sen bu kurallara uymazsan sonun kötü olur demiyor. Çünkü böyle bir şey yok. İyi insan ve kötü insan var. Bir de herkesin yaşadıklarından çıkardıkları yorumlar. Kimseye inanmaz ve eleştiren bir tarafım oldu artık. Aslında durum bundan ibaret değil. Dahası da var "evlen,evlen" baskısı inanılmaz bunaltıyor beni. Bütün bekarların başına gelen klasik olay, evlen evlen :) Yahu tamam evlenelim de kimle? 
Nereden bulacaksın bu zaman da eli ayağı düzgün kızı. Kiminin kolu kırılmış kiminin kanadı. Onlarda benim gibi düşünüyor. Hepsi yemiş darbeyi yada yaptıkları bir şey den dolayı tekme basılmış içten içe gidiyorlar işte. Büyük bir meydan da sevgilisini aldatan, eşini aldatan yada çok kötülük etmiş adamları bırakacaksın kadınların ellerine linç etsinler alsınlar hırslarını ve bıraksınlar kinlerini öfkelerini yumuşacık olsunlar. Tekrar başa sarılsın olay ve Adem ile Havva gibi başlayalım ilişkilere. Çırılçıplak ve sade. "Bana çıkmaz demeyin şansınızı deneyin" gibi oyunlara gelmeyin derim :) Deneye deneye kobay farelerini geçtik. 
Artık denenecek bir tarafı da kalmadı ki her şey meydanda :) Aç facebook bak eskilere ne yazmış. Bak twitlerine ne aşk cümleleri kurmuş 140 karakterde. 
Hepsi burada işte. Bir insanı tanımak için daha ne yapacaksın ki? Yok arkadaş ben sevmemeye başladım bu dünyayı, insanları. Nefes alamıyorum bazen. Bir nefes ya temiz ve derin bir nefes, bi rahat verin bi huzur verin. Kendimi sorgulamayı bıraktım. Hiç bir zaman hiç bir yerde yanlış bir şey yapmadım. Vicdanımı cüzdanımın arasında koydum. Soran olursa çıkarır gösteririm. Onun dışında ben buyum işte arkadaş, günahıyla sevabıyla her şeyimle buyum işte demeli. Sen neler yaptın peki? Çok düşünüyorsun biliyorum. Çok fazla kuruyorsun beyninde. Bunu bana nasıl bulaştırdın? Ben nasıl sen oldum? 


Başlığa uygun bir şarkı :) 


Sevgi ve Huzurla.

0 yorum:

Yorum Gönder