27 Mart 2012 Salı

Aşka inanıyım mı tekrar?

İnanmıyorum kendime yine yaptım, yine oldu ve çaresizce bıraktım o güzelim kollara kendimi. Evet tahmin ettiğiniz gibi AŞIK oldum, olduk yada :) Yemin ediyorum bi şeytan tüyümü var yoksa şeytan komplemi içime kaçmış anlamadım. Bu nasıl bir sevgi nasıl bir aşktır. Sanki bu kız alnıma yazılmış bir kader, ruh ikizim gibi :) Hani olur ya tam a dersin o da aynı şeyi söyler. Bulutları bırak, uzaydayım resmen. Hayatımda gördüğüm en güzel kız. Yani nice güzeller gördüm ammaaaaa böylesi hiç çıkmadı karşıma. Ballandıra ballandıra anlatıyorum buradan ama inanın doğru düzgün birine ilk defa denk geliyorum. Ben ne kadar susamışım sevgiye. Ağzımı açtım su aygırı gibi ole içiyorum kana kana :) Diyordum ya size bekliyorum diye sanırım bekleyen derviş moduna girmiş durumdayım. Tabi korkmuyorum da değil hani, olur ya biter ayrılık (Yok bu ayrılık lafı hiç mi hiç olmadı) falan olur çok üzülürüm. Bu zamana kadar karşıma çıkan kadınların, ya öncesinde yada sonrasında bir takıntıları oldu. Yani hiç biri masum değildi ama masummuş rolü yaptılar. Mağduru oynamak o yatakta zevkü sefa yapmak arasında gidip geldiler. Şans bana bu konuda hiç gülmedi. Yada ben yanlış insanları seçtim neyse.
Efenim yaklaşık olarak dünya yılı ile 29 yaşındayım. Bunca sene dünyada yaşayıp, sahte sevgi ve aşk cümleleri arasında  çocuk gibi kandırıldım. Meğersem öyleymiş. Daha yeni mi anladım acaba diye sordum baya bi ama sağolsunlar ki aklıma geldikçe şükrediyorum. İyi ki de bitmişler gitmişler beee :))
Gerçek sevgi ne biliyor musun, tuvalette Leman okurken sigara içmek :) Olm ole aşk cümleleri beklemeyin len :)
Bu olm lafınıda birinden arakladım. İsmi lazım değil beni o hain yıktııı Serdar Ortaçıda buradan saygıyla andıktan sonra sıcak yatağım beni bekler.

Sizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Benim biricik halkım :)

0 yorum:

Yorum Gönder