28 Nisan 2012 Cumartesi

Adettendir.

Geçen gün telefon geldi birinden. Alo alo diyorum cevap vermiyor. seslerden belli oluyor yürüyor ama haberi yok, çantasında falan diye düşündüm. Sonra mesaj geldi uzunca bir açıklama :) Yanlış anlaşılmaktan korkuyor sanırım. Ortada yanlış anlaşılacak bir durum yok. Herkesin başına gelir bu tür şeyler. Ondan öncesine gelecek olursak yarısına kadar okuduğum kitabı gönderme kararı almıştım. Kitabı her gördüğümde sinirleniyorum kendime. Bitiremedim. Bitmedi. Eziyet oldu ama bazı yerlerinde sular seller gibi. Kitabın sahibi söylemişti de inanmamıştım. Ben vefakar bir insanım bir de kin beslemiyorum, unutuyorum. Bizde adettendir tabak dolu gelmişse mutlaka bir şeyler veririz karşılığında :) Gittim oyuncakçıya küçük sevimli penguen aldım. Küçük sevimli penguen. Zamanında o da anahtarlık göndermişti penguenli. Aramızda böyle bir hayvan sevgisi anlatamam :) Paketledim gönderdim...Bizim "iskender" de yalan oldu böylelikle...

Arkası yarın... :)

Sevgi ve Muhabbetle.

0 yorum:

Yorum Gönder