18 Aralık 2011 Pazar

Hafta Sonu...




Küçüklükten beri hafta sonları beni heyecanlandırır. Yeni bir gün, insanı neden bu kadar heyecanlandırır ki?Yaşama sevinci diyelim ama hafta sonu denince eğlence ve gezmenin tam tadına varıyorum galiba. İyi bir fotoğraf makinesi siparişi verdim. Bir arkadaşım Japonya ya gidecek oradan getirteceğim. Tabi ki Türkiye de ki fiyatlar malum çok pahalı, yarı fiyatına alacağım. Neden fotoğraf makinesi derseniz, hayatımızda ki bir çok olayı anlatamayız, bazen fotoğraflar anlatır bize her şeyi. Yazmanın yanı sıra çektiğim fotoğraflarla da anlatması zor olan her şeyi size buradan anlatacağımı düşünüyorum. Bu hafta sonu sevdiğim iki arkadaşımla birlikte Taksime gittik. Her zaman ki yer ama inanın ben ne zaman gitsem sanki ilk defa gelmişim gibi davranıyorum. İstanbul sevgimi bilirsiniz. İstiklal de yürüyen onca insan kalabalığı, renkli ışıklar, her yerden gelen müzik sesleri tam bir panayır, festival. Her zaman gittiğim bir yer var "Pendor". İstanbul da olduğum dönemler de ve İstanbuldan sonra da devamlı olarak gittiğim bir yer. Samimi ortamı ve arkadaşlarımın olması benim için vazgeçilmez bir yer haline getiriyor. Dün yine oraya gittik. Her zaman ki gibi kalabalık. Oturacak yer bulmak çok zor. Neyse ki bizim için ayrılmış gibi duran bir masaya oturduk. Muhabbet shotlardan sonra daha da komik bir hale geldi. Uzun süredir bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum. Ortam ve insanlar birbirlerine uyumlu bir şekilde özenle seçilmiş. İçkiler ona göre sipariş edilmiş ve konuşmalar müthiş akıllı ve zeki insanların ürünü. Bundan daha iyi olamazdı.
Gecenin ilerleyen saatleri başka yerler de farklı sohbetlerle devam etti. Bazen çalan şarkılar da herkes ayrı bir yerlere gitti. Kimi eski sevgilisine, kimi hayatta gerçekleştiremediği ve umudunu kestiği konulara, bazıları da ne kadar şanslı olduğuna. Benim nereye gittiğim malum. Yakın zaman da bir ayrılık yaşadım ve sonu gerçekten  kötü bir şekilde bitti. Bitmesinin bir çok sebebi var. Bu konuya girmek istemiyorum. Çünkü benim için geçmişte kalmış bir mevzu oldu. Herkes için en hayırlısı neyse o olsun. Herkes mutlu olsun. Mutlu olsun ki yeni evrenler de hayat bulalım. Bu arada kuantum işine verdim kendimi. İnanılmaz bir enerji bağıyla sizin kendi evreniniz de mutlu olmanızı sağlayan ve sizi değiştirmeyen fakat sizin değişmeniz için size destek olan bir düşünme tekniği. Tam olarak ifade edemedim bu yüzden biraz araştırmanızı istiyorum :) Geçen günler de Okan'ın programında da konuşuldu. Artık daha olumlu düşünüyorum. Her şey için. Aslında biraz da kitaba borçluyum. İnsanın kafasına dank ettiriyor. Tabi bu bana göre. İlerleyen zamanlar da gelişmelerden haberdar ederim sizi :)

Son günler de en favori şarkım :) Tıklat

Sevgi ve Muhabbetle
Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder